Khamis, 10 November 2011

++GunUnG BeLumUt++

Ya, tempat ini bukanlah pusat peranginan terkenal tapi ia sangat klise bagi penduduk sekitar Kluang, Johor.Tidaklah secantik mana, cukuplah sekadar dapat meluangkan masa berkelah bersama keluarga sambil melepaskan lelah dari tekanan kerja.

Saya tidak merancang perkelahan ini sebenarnya. Memandangkan niat saya untuk bertemu seseorang terpaksa dibatalkan, maka inilah pilihan kedua saya. Melayan anak²...ops,anak saudara.Heheh...Alhamdulillah, cuaca yang baik pada hari kedua Aidiladha yang lalu.

Org yg paling happy!!

U jump..i jump!...

percaya?..

2 perkara menarik untuk saya pada hari itu; Pertama - ada banyak anak ikan rupanya.Jadi, spa ikan free!hahha.. Kedua - lihat batu² itu. Ia didirikan oleh segerombolan anak muda dan kemudiannya, ia berdiri sendiri.Kagum. Dan akhirnya saya juga mampu melakukannya.

Jam 6 petang.Sudah masanya untuk beransur pulang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan