Sabtu, 26 Disember 2009

++SeCret… ReCipe !Yumm..++






Blink² lagi di kotak monitor PC pejabat saya. Ada yang memanggil melalui ruangan Skype nampaknya.
‘Babe..free tak esok?’ seorang kenalan bertanya aktiviti hujung minggu saya.
‘Mungkin..kenapa?’
‘Gan ajak makan..Secret Recipe?’

Agak lama juga tidak berkunjung ke antara premis ‘murah’ini. Kebanyakkan pengunjungnya terdiri daripada golongan pertengahan saja. Lihat saja hidangannya. Dapat membayangkan harganya bukan?

‘Watermelon?’
‘Bukan saya…saya minta air tembikai!’
Hahahaha…ada juga yang buat lawak kering. Saya lebih gemar Cheese Cake atau Tiramisu di sini. Ditambah dengan secawan kecil Espreso yang begitu lekat menyaluri kerongkong.

Tapi kali ini saya menukar menu kepada Chocolate Indulgence, Macaroni Cheese dan segelas Lemon Tea sebagai imbangan. Ini kali pertama saya ke sini bersama rakan seramai satu team futsal. Just a nice Sunday hanging around with non ordinary friend…not bad!

2.30pm…Masa untuk menghantar ‘tauke’ ke istananya semula. Thanks for you treat bro!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan