Isnin, 22 Ogos 2011

++COMe bACk!!++

Yaa..sudah cukup lama saya tidak menulis. Sudah beberapa lama tak ada tulisan di blog saya ini. Folder peribadi saya juga kosong untuk sekian lama. Tak ada stok tulisan yang dapat dimasukkan ke dalam blog ini lagi.

Dan akhirnya hari ini saya kembali menulis. Menulis secara personal, tentunya.

Setelah sekian lama, saya dilanda mode berhibernasi tanpa saya perlu nyatakan sebab musababnya. Masa seakan mengejar saya setiap hari.Maka, bila ada kesempatan untuk menulis secara personal pun tentunya ada. Tapi tak sebanyak dahulu.Mungkin saya menjadi salah seorang yang merasakan 24 jam adalah waktu yang tidak mencukupi. Oh tidakkk...bukan kerana masa, tapi ini soal hilang mood, ketandusan idea mungkin...atau lebih suka memilih untuk berdiam diri.

Apapun..selamat berjumpa lagi para blog hopping sekalian..Semoga semuanya baik² saja ya. ^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan