Rabu, 12 Januari 2011

++SetAhun LAgI++

Alhamdulillah…Selamat Ulangtahun Rina!

Terima kasih Tuhan atas kesempatan yang diberikan padaku.
Kesempatan untuk berupaya merasakan kebahagiaan, kesedihan, duka, suka, dendam, rindu, dan segala perasaan yang dirasakan oleh manusia pada umumnya.
Umur ini semakin berkurang walau dalam hitungan itu bertambah, mudah mudahan dengan semakin berkurangnya umur ku maka pengalamanku tentang hidup semakin meningkat


Tuhan jika saya boleh meminta lagi padaMu tolong :


Limpahkan lagi hati yang luas ya Tuhan agar saya selalu mampu bersabar dalam menghadapi segala yang terjadi dalam hidupku.
Berikan saya ikhlas dan tulus yang tiada batas agar saya mampu selalu tersenyum bahagia walau dengan dugaan yang saya alami.


Tuhan.. terima kasih..


Terima kasih atas jiwa jiwa yang kau kirimkan untuk menemani diri ku dalam hidup ini, muliakan dia disisiMu ya Tuhan, jangan biarkan sahabat sahabat ku berpaling dari jalan Mu, beri mereka kesihatan, rezeki yang halal, dan kuat kan mereka jika dalam menerima dugaan.


sekali lagi Tuhan... Terima kasih


selamat ulang tahun diri ku semoga mampu menjadi lebih bererti bagi orang lain dan tidak lagi hanya sekadar tahu erti manisnya balas dendam.


Amiin…

2 ulasan:

  1. once again, hepi belated bufday, kalo la rien dok dekat sini, mE dah suap kek kat rien tau, lav u my fren...

    BalasPadam
  2. tq..eleh..dulu dok dkt..xdepun? :p

    BalasPadam